Onsdag

Redan onsdag..

Jag som trodde det skulle bli långtråkigt att gå hemma så länge innan.. men dagarna bara försvinner..
Visst jag sover till kl 10...o det kommer jag fortsätta med för vem vet när man får sovmorgon till kl 10 nästa gång!?

Dock händer det inte så mycket här hemma för det orkar jag inte...men högen i extra rummet har krympt och jag har tvättat en massa maskiner.

Emellanåt kan jag ha lite dåligt samvete för det inte händer så mycket här hemma men det handlar bara om max 1½ månad till sen slipper jag förhoppningsvis denna ryggvärken..

Visst jag mår bäst när jag rör på mig och håller igång men gör jag det en eftermiddag så får jag så ont till slut att jag får ha hjälp upp ur sängen och det är ingen höjdare...

Och jag har börjar få förvärkar också o lite annat smått o gott.. har läst på lite och häromdagen verkade som om bebis fixerade sig iaf. borrade ner huvudet lång ner i...

Nä nog om sånt trist nu..

Igår hade vi Daniels lillebror Tobbe här på besök...alltid lika trevligt, speciellt när han kom in genom dörren med orden Hej älskling haha.

Han och Daniel var o tränade igår och sen blev det Tacopaj här hemma till kvällsmat.

Ja just det ääääntligen börjar mina jordgubbar bli röda, idag åt vi 5-6st stora bär, vi har satt nät över nu så inte fåglarna äter upp dem.

Imorgon ska jag försöka ta ett ryck här hemma o städa så det ser hyfsat ut för på fredag morgon åker till Uråsa flygplats o sen vi kommer inte hem förrän på måndag..
Vi ska arbeta med Midnattsolsrallyt som startar i Kristianstad på fredag morgon och går i mål i Karlstad på söndag eftermiddag...ska bli skoj...får hoppas bara inte bebis vill titta ut för tidigt bara för då kan det bli spännande..
Är ju faktiskt "bara" 26 dagar kvar idag enligt första uträkning, enligt UL är det +5 dagar.

Nähä nu ska jag följa med Daniel ner till hans jobb o fylla på bitar..ska nog passa på o kissa där också för nu har vi stängt av huvudkranen för 3:e och sista gången denna veckan, de har spolat rören mellan 20-06 de senaste 2 dagarna, skönt att den sista natten är i natt..för så klart blir man mer kissig när inte vattnet är igång..eller så tänker man bara på det mer..



ska ta en bild sen när vi kommer hem så ni får se vilken hängmage jag fått nu ;o)



Postat av: tessan

haha nää sova så länge är inte ofta man gör nu förtiden kan ja säga ^^



då kanske vi ses på fredag,ska in t jkpg o kika lite o sånt..



kramar =)



ps. såååå fina bilder ju.. är riktigt avis,vill me göra rediga bilder när ja är gravis nästa gång ^^

2008-06-25 @ 21:20:24
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Tack, de kommer vara ett fint minne sen när bebis är här.

Ja det gör vi säkert då, för jag ska ha TK:n på gågatan är det tänkt.

Kram

2008-06-26 @ 10:28:11
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Får då säga att det är riktigt snygga bilder som är tagna..!!

2008-06-28 @ 18:19:43
URL: http://ullab3lla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................