Onsdag

Idag har det varit fullt upp.. klockan ringde redan kl 06...men det vara bara Daniel som skulle upp då.. jag somnade om och  sov till halv 10 :o)

Vid 10 ringde Daniel o berättade att de skulle ha sommarfest på hans nya jobb så han behövde lite kläder för de skulle dra igång direkt efter jobbet..
Och jag skulle endå ner och handla lite så..
Så vid middag körde jag ner till Elme konstruktion.. har aldrig varit där innan men det var lätt att hitta som tur var :o)
Sen lyxade jag till det och körde bortom Hartmans Hörna och köpte med mig en räkbaguette..hann även in lite snabbt på Maxi och handla rakskum, bröd och leverpastej till Daniel.

Efter min lyxlunch här hemma fortsätte jag sortera in bebisen kläder, bädda liggdelen, flytta ut en byrå och montera upp giraffhängaren..


1: Liggdelen med laban bäddset som vi fått låna av gullungen.
2: Skötväskan som vi fått av Mamma, svenska rallyt märket ska tas bort alt. sätta något över.

Nä det var fixat tog jag tag det som jag borde tagit tag i för flera månader sen....nämligen extrarummet..


Här har vi samlar ALLT skit sen flytten.. eller ja skit är det ju inte med allt som vi inte använt..och nu är det för rörigt så man hittar inte det man behöver... så nu har jag resten av veckan räddad..o nästa gissar jag på...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................