Vinslöv

Sitter hemma hos Mamma o pappa i Vinslöv..

Vi började dagens utflykt i hässleholm på RP frukt där lillebror jobbar o hämtade det vi beställt, b.la. potatisallad och massa frukt innan vi åkte vidare till vinslöv

Där fick vi världens bästa överaskning när vi svängde in på tomten - Gullungen var här :o)
Så vi hann med lite mys o bus innan han skulle sova, men vi ska träffa honom o madde en stund till ikväll.

Vi har även hunnit med lite fika här hemma i skuggan tillsammans med mormor, de andra sitter fortfarnade ute..själv har jag vilat en stund...behövligt..

Var lite småjobbigt att gå upp kl 9 när klockan ringde så jag snoozade 30 min..så vi blev lite sena hemifrån..men varför stressa vi har ju semester..eller ja..Daniel iaf. själv går jag ju hemma med HP.

Nähä nu ska jag göra de andra sällskap i skuggan.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................