Tisdag

Tisdag och snart är vår älskling 4 dygn..



Måste säga att vi fått en riktigt mjukstart som föräldrar, han är för det mesta nöjd..
Skriker när han behöver fisa/bajsa, gnyr när han vill ha närhet och suttar när han är hungrig..
Där emellan sover han..
Och sova i spjälsängen gick bra, bara han har filten runt sig så han känner sig trygg.. och även jag sov rätt hyfsat  inatt.. även om jag låg länge och bara tittade på honom..

I min gamla spjälsäng.

Fast det känns nu att man inte sovit ordentligt på några dagar.. det tillsammans med alla känslor och hormoner gör att jag skulle kunna börja gråta när som..
Går inte och sätta ord på hur jag känner för "Rallykalle" och Daniel.... min älskade lilla familj.


Idag har vi haft besök av Farbror Jocke m. Familj och nu ikväll gick vi bort till Åsa för att lämna en nyckel, där blev vi bjudna på fika och Åsa fick lite bebismys. Och träffade även på min andra kollega Anna på vägen hem..

Lilleman hos Åsa, Daniel o vagnen

Förlossningsberättelsen början jag nog på imorgon... inte så mycket och skriva för det gick foooort :o)

Jag och min lustgas

Men kan skriva om vår måndag..
Då vi sov i Vinslöv fick jag lite sovmorgon då Mamma stack in huvudet kl 5 o sa att hon kunde ta honom :o)
Sov till kl 6, ammade och väckte sen Daniel då vi skulle vara på BB kl 8 för hörseltest och PKU testet.
Testen gick bra och sen åkte vi tillbaka till Vinslöv för att packa in allt i V70:n b.la. då barnvagnen och en motor till en gr H rallybil :o)

Men innan vi lämnade Vinslöv hälsade vi på Mamma på hennes nya förskola, "Rallykalle" blev första barnet där :o)
Sen körde vi bort till Lansi och köpte 2st nya mössor och lite strumpor och pratade med Lena så klart..

Dagisfröknarna på Frö & Freja

Hemma i Diö var vi vid 1 iaf. och på kvällen kom Daniels familj på besök..


Nu är vi med på fodda.nu också..

Skulle svara på lite kommentarer men gör nog det imorgon..
Ska äta och sen sova..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................