Torsdag

Daniel har lagt sig och jag sitter här och försöker hålla mig vaken, ska köra till jobbet om 1-1½ timme..

Bebis och Daniel har busat en massa nu ikväll, efter min vanliga kvällmassage låg han bakom mig med händerna på min magen, bebis började direkt o sparka o härja och vid några tillfällen var foten ca 1 cm utanför magen haha..
Daniel tyckte det var skithäftigt...själv tyckte jag mest det gjorde ont ;o) men väldigt mysigt...vår lilla bebis.. en liten människa..

Börjar verkligen bli trångt där inne nu... även denna natten har bebis legat o sparkat på revbenen.. hade så ont när jag vaknade att jag helst velat vända mig om i sängen och bölat...men det gick inte för sig...

en varmt dusch lindrade lite iaf. och nu i eftermiddag har jag bara tagit det lugnt..
pratat lite med chefen om framtiden, tvättat 1 maskin tvätt o plockat undan lite här hemma..

Imorgon åker vi båda till Vinslöv då Daniel har semester från och med idag :o)
Hälsa på mormor och umgås med Mamma o Mio är inplanerat...sen får vi se..

blir inte jättesent i Vinslöv då vi har en massa grejer att göra på lördag..

Ja just det...ikväll har vi gjort en gipsmage.. bildbevis kommer imorgon...mina tuttar ser förjävliga ut haha..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................