CSK

Gårdagen var ingen höjdare..

Lilleman ville ha mat mellan 00-04:30!! Han suttade, somnade och då la jag honom i spjälsängen och då började han skrika igen och skulle ha mat igen... ganska så tröttsamt framåt 3 tiden..
Men vid 04:30 gick Daniel upp och tog med honom ner sen sov han gott i vaggan och Daniel i soffan.

Sen var det tänkt att Mamma o pappa skulle komma upp men istället fick vi åka till CSK och gyn. akuten då jag börjar blöda igen och haft ont.
Mamma o pappa ställde upp som barnvakter så Lilleman slapp sitta på akuten flera timmar med oss, de gick runt i Kristianstad och kom bort till oss när  han var hungrig..
tyvärr gick det inte spec, snabbt på akuten och vi höll på att ge upp flera gången men till slut effter 7! Timmar fick jag träffa en läkare som konstaterade att allt såg fint ut (Hon tyckte jag var gjort till o föda barn haha) det var ingen inflammation i livmodern som vi var rädd för utom är det något så är det UVI , de skickade iväg en odling så jag skulle få besked isåfall i veckan.  + att jag förmodligen varit igång förtidigt och grejat och fixat här hemma..så nu är det lugn o ro i de närmsta 2 veckorna.


Daniel och Lilleman i vänrrummet

Så tusen tack till Mamma o Pappa som traska kristianstad runt med vagnen :o)  Och för de goda pannkakorna vi fick när vi väl kom från CSK.
Och för den fina 1 veckas presenten till Kalle



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................