bla bla bla

Idag har varit en riktigt slappadag för mig - Behövligt..

Var uppe vid 6 tiden och kissade sen somnade jag om till 8:30..
Satt här en stund, åt frukost (Jordgubbar o glass) sen sov jag 2 timmar till..
O sen satt jag mig här igen fram till det var dags för min gourme middag bestående av Willys fiskgratäng som man värmer i micron.
Sen ringde jag Mamma o pratade lite om försäkringar för Bebis o nu sitter jag här igen..

Har uppdaterat Daniels hemsida, fixat med med bloggen.. som ni märkt är den ju lösenordskyddad nu.. (Kul att så många ville fortsätta läsa) och fixat med lite bilder..

Nu ringde Daniel precis o sa att de var på väg hem från Vimmerby festivalen.. och jag ska tvätta en maskin tänkte jag..
funderat på vad vi ska ha till kvällsmat....tror det blir Tacos..



Postat av: Miian

Jag är på plats =)

Väntar ju spänt =)

Hoppas helgen varit bra? =)

Kramis

2008-07-13 @ 18:34:11
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Antons mor

Vilket fint kort!! Ett sånt skulle ja villa ha:)

Kram

2008-07-13 @ 21:17:09
Postat av: Anna Larsson

Tack :o)

Ska fixa några till som ni kan få sen.

Kram

2008-07-14 @ 19:35:37
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................