älska

Tänk att man kan älskar någon så här mycket redan..
Vår lilla rallykalle är exakt 2 dygn om 11 min (22:11) och jag kan redan dö för honom..

Men först ska jag sova....efterlängtat


Mina älsklingar


Postat av: Miian

Åh han är så fin Anna,underbar!

Vad ska han heta nu då?

Verkar som att allt gick bra!?

NJUUUUT!!!!

De första dagarna är sådär konstiga man bölar,skrattar och har sig,man känner inte igen sig alls...men nu såhär efteråt så saknar man de dagarna,när man bara automatiskt satt och grät utav att bara sitta och titta på sitt barn-underbart!

Hoppas amning,sömn och annat fungerar bra!!!KRAAAAM

2008-07-21 @ 11:53:08
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................