Vår bästa tid är nu..

Förra inlägget blev inte så kul så får skriva om det roliga som var igår..

När tårarna var torkade och Risifrutin uppäten åkte vi till Växjö och shoppade loss..
På Kappahl köpte vi det första gemensamma kläderplagget (Annars har jag valt själv haha)
Det blev en svart pyjamas med döskallar i stl 50-56 - jättesött..
Sen åt vi middag på McDonalds innan vi åkte till Jysk och ÖB... Hittade lite smått på ÖB innan vi åkte till nästa handelplats där Cheapy, nån annan byggvarubutik och City Cross fick besök av oss..

På vägen hem körde vi inom Grimslöv för att lämna 4 filmer men blev kvar till kl 22 :O)
Sen strejka min rygg så Daniel fick bära in alla kassarna medans jag in tog ryggläge för Kvällen..

Men idag är en ny dag- idag ska vi rensa Uthövdan *Jippie* sen ikväll kommer blivande Farmor,Farfar,Farbror och Faster på middag :O)



Postat av: Anton

Hoppas att ni inte köpte kepsen till mig!!....
Mamma blir nog sur då!!
Kram

2008-01-12 @ 14:47:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................