Vagndjungel

Sov som sagt bort heela dagen så nu är jag lite piggare men ska strax gå o lägga mig så jag är pigg tills vi ska till stockholm i em. med Daniels jobb.

Har suttit o kollar på lite olika barnvagnar ikväll....o har snöat in på Emmaljunga.. så som det ser ut nu blir det nog en Edge Duo Combi i svart eller Sport Carbon eller en City Cross Sportvagn med hårdlift i samma färger som faktiskt har snyggare fälgar och är mer praktisk. och Givetvis ska va ha en sportratt till.
kostar en del men eftersom Daniel vill ha 3 barn tätt så måste vi ha en rejäl vagn som tål en del och inte omodern efter 1år ;o)

image617image618
image620image621image622image623



Annars har jag uppdaterat Daniels hemsida (Lagt in lite bilder på hans tabbar under året haha,fast han ger väl bara igen med en bild på FEF efter jag körde henne på sponsordagen)
DanielPeterssonrallyteam.zoomin.se

Nähä dags o packa det sista sen ska jag bara duscha o sen ska jag krypa ner under Daniels nya duntäcke :o)


Postat av: 3 barn

Kan rekommendera Emmaljunga Duo Edge, köpte själv en sån och har nu tre barn och alla har haft den vagnen och den fungerar fortfarande fint efter sex år. Något solblekt men det blir de redan första året.

2008-01-18 @ 06:49:34
Postat av: tessan

rekomenderar emmaljunga,vi hade en sån som liggvagn,när vi bytte till sittdelen efter 4 mån
(hon vägrade ligga ner) så bytte vi dock då den blev tung o klumpig men annars är den toppen!!!
hade en Edge Duo Combi-04 i Sport Carbon :)
älskade den!!! ratten har vi me o bella är helgalen i den *haha*

ni har tid kvar o bestämma er så tänk noga för ni ska ju som sagt ha den ett tag :P

ni kommer bli toppenföräldrar :D

2008-01-18 @ 07:27:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................