*suck*

Detta är inget roligt..

Jag som aldrig brukar vara hemma från jobbet känner att detta börjar bli ohållbart..
Sen jag började jobba extra när jag var 16 fram tills nu har jag nog varit hemma typ 10 dagar Max..
Jag har jobbat med bihållsinflammation, UVI, Rejäla förkylningar o feber.. Jag vill jobba..
Även om man bara velat somna om på morgonen har jag alltid gått till jobbet, jag har alltid jobbar över om jag blivit tillfrågad till det och kunnat..

Men nu känns allt så tungt... O minsta lilla syssla på jobbet är jobbigt för mig.. bara att böja sig ner gör ont..
Och jag är bara i 4e månaden *suck*


Känns som om jag sviker de på jobbet, känner mig handikappad som inte kan jobba 100%
Men försöker hålla skenet uppe, vara glad o skoja.. bita ihop o fortsätta fast det gör ont..
Men va tror de igentligen? alla vet inte om mina ryggproblem, tycker de att jag är lat
o varje natt springer jag på toa MINST 5 gånger för o kissa.. kul..nja..

nu imorse kom chefen o frågade hur mycket jag monterat - inte så mycket sa jag..dels har jag aldrig monterat innan o de mesta gör ont, så tittade han på högen o så - men du har väl gjort mer än detta?
Nej tyvärr jag har ju inte det..
Kände mig så kass då, ville bara gå in på toa o sätta mig o gråta..


Han frågade även när jag kunde få HP.. tidigast maj..  så blir det inte bättre blir det nog sjukskrivning för min del o det vill jag inte..men va ska man göra.. kan ju inte gå på jobbet bara för att jag ska..
det känns fel o bara ligga hemma i sängen o ta det lugnt.. även om jag behöver det..
Jag är bara gravid inte sjuk..men just nu känns det så... allt känns hopplöst.. även om jag inte haft så ont i natt..
Det finns en annan tjej i slipen som också är gravid o hon har inte alls haft dessa problem utan det är nu i 7e månaden som det börjar bli tungt för henne.. det känns som om de jämnför oss 2 fast det är 2 olika graviditeter..
tänk om de tror att jag bara hittar på för att jag är lat?

O här hemma har vi 2 rum fulla med grejer som behöver rensas men det kan jag inte göra..för minsta lilla lyft så får jag ont..

Känns som att gå med en korsett över ryggen o ner på rumpan som trycker o gör ont.. ofta strålar det även ut på vänster sidan o ner i benet..

Och jag får inte lyfta med magen för det kan framkalla värkar..

Jag måste lyfta grejer, varje natt... luckor, tappar, långstycken.. men i natt hjäpte Jonas mig med pallarna iaf. så jag slapp lyfta dem - tack

Ahh jag blir galen..

Vill inte må så här.. jag vill bara frisk o kunna jobba som vanligt..

Nä nu ska jag gå o lägga mig o hoppas jag mår bättre i em.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................