*Suck*

Natten gick bra, stod o pluggade tillsammans med Anna hela natten... maksinen krånglade en hel del men bara på min sida.. men men Natten gick hyfsat snabbt ändå..

Körde hem i snöovädret - Spännande..

Somnade vid 7 och vaknade 11!!! Jättepigg * suck*
Bara till o stiga upp o göra något.. hämtade in posten (Paket till mig :o)
Tog in ved o rastade Lennart, o idag var den lille Vildingen snabb - han stack..
Men när Daniel gick upp vid halv 1 satt han på räcket vid framsidan o väntade på att få komma in.

Själv så somnade jag om vid halv 2 o sov ändå till 6 = Skönt men lite ångest över att jag sover bort dagarna o tiden som finns att umgås med Daniel.
Men tur det är sista natten  i natt så vi kan umgås med varandra hela helgen...

200 dagar kvar...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................