Sovit..

Idag har jag bara sovit o sovit känns det som..
Somnade vid 8 och vaknade vid 13, bestämde mig för att sova en stund till för jag hade huvudvärk..
Men Lennart tycke vi skulle mysa istället för så fort Daniels släppt in honom sprang han upp till mig i sängen o la sig uppe vid mitt huvud, inte så lätt o sova då..
Var uppe några gånger för att godkänna grundarbetet / Tapeterna i hallen också... Och det blev SKITSNYGGT!!
lägger in en bild när vi fått upp lite hängare o sånt..

Nu har vi precis ätit kvällmat och om 40min är det dags att köra till jobbet *suck*, känner inte alls för att jobba i natt..Är trött o hängig...men men brukar bli bättre när man väl är på jobbet..

Och Givetvis var vi på Tobbes 22år kalas i lördag inte 21års


Postat av: Marie

Grattis till dig och Daniel! :) Kramar

2008-01-09 @ 17:53:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................