Shopping

Idag har varit väldigt lugnt..
Jag har mest sovit (som vanligt)
och nu sitter jag här i min nya mysdress från H&M..
Riktigt skönt med kläder som inte klämmer åt någonstans nu när magen växer för fullt.. kännes som nån blåst upp en ballong inne i magen..
image652image653
Kom även paket idag till mig..eller ja det var födelesdagspresent till Anton och lite till bebis:
Fast det står älskling på nappflaskan istället.

image655image657
För även om vissa verkar tycka att jag inte ska handla så mycket för det kan ju hända något..
så tänker jag inte tänka så..för mig finns inte TÄNK OM, visst något kan gå snett men då får vi ta det då..

nu vill ja njuta av graviditeten o längta efter vår lilla bebis.. o handla tänker jag fortsätta med, bättre man börjar i tid o sprider ut det så man slipper handla ALLT de sista 2 månaderna + att nu handlar jag det JAG vill ha, även om det är lite dyrare..


Postat av: tessan

tycker du gör rätt i att handla det du vill nu så ni slipper allt sen,så gjorde ja me =P
otto fick sätts shoping stop på bebiskläder tillslut *haha* hade 2 kassar me kläder så.. o 1½ användes aldrig =/

ja tror du kommer bli en toppen mamma!!!

å att man är nervös är bara nytigt tycker ja,för då hinner man tänka över hur man själv vill göra i framtiden med allt o inget =)

massa kramar/ tessan

2008-01-26 @ 22:15:49
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................