Lennart

Idag är ingen kul dag...

Vi har bestämt oss för att göra oss av med Lennart...
Han mår inte bra av att bara vara inne , som han får vara nu för vi är rädd om våra o grannarnas bilar..

Och det kommer inte funka när bebis kommer heller för han är alldeles för busig o ska alltid leka o det går inte alltid smärtfritt till..

Och så älskar han att mysa, och ligga uppe på en, vilket hade resulterat att vi alltid hade fått ha dörrarna stängda till både vårt o bebis rum..

Usch, det är inget kul alls.. har varit nära tårarna flera gånger... när han låg i mitt knä o sov imorse..
Min lille Lennart Petersson Larsson..




Det blev några tårar iaf. får skylla på gravidhormonerar..
Jag vill inte.. vill ha honom kvar... Min lille Lennart..


Postat av: tessan

usch vet hur ni har det,vi mådde jätte dåligt då vi bestämmde oss för att göra oss av med Topsy.. va inget lätt beslut..
men otto va alergisk o det va viktigare att han mår bra så..

har ni nån som ska ta över honom lr hur gör ni??

2008-01-22 @ 15:22:24
Postat av: Anna

Usch ja det är inget lätt beslut.
Ja förhoppningsvis tar Daniels föräldrar hand om honom istället, han kommer därifrån.
Men för Lennarts skull är det nog det bästa så han får vara ute o härja så mycket han vill.. O där kan vi hälsa på honom också.

2008-01-22 @ 15:24:53
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se
Postat av: Kelen katt

Vi har en av världens mest kelna katter, hon är helt otrolig...men det gick hur bra som helst när vi fick vårt första barn och även efterkommande barn. Så av den anledningen behöver du nog inte oroa dig, men jag förstår att du vill att han ska kunna vara ute. Det som känns bäst för er blir garanterat det bästa för Lennart.

2008-01-22 @ 19:09:50
Postat av: Anna

Keligheten är inte det jag mest oroar mig för utan just att han kan vara lite våldsam (Rivs o nafsas)
Men nu har det löst sig, han ska då flytta hem igen (Där vi bodde för en månad sen) då Daniels bror ska flytta dit och han tar över Lennart Så han får vara ute så mycket han vill och leka med Truls igen.

2008-01-23 @ 06:01:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................