Hemma o sjuk..

I natt är jag hemma från jobbet för första gången som jag började i April =Ångest fast jag vet att jag gör rätt.
Velade fram o tillbaka hur jag skulle göra då jag helst inte vill va hemma.

Men efter som jag legat i sängen precis hela dagen och kvällen och så fort jag böjer mig ner, sitter förlänge eller står förlänge får jag ont.
Och på jobbet både står jag o böjer mig ner hela nätterna =Inte bra

Så jag ringde chefen och pratade med honom, han tycket jag skulle va hemma o vila upp mig och nästa gång jag får så här ont måste jag säga till direkt.
Och det lovade jag för jag vill jobba så mycket o så länge så möjligt innan bebis är här.

Sen gick jag o la mig igen och vaknade precis, så sen jag vaknade som vanligt efter jobbet har jag varit vaken i 4 timmar.. o jag är ändå inte pigg.. så ska bara stoppa in en maskin tvätt sen ska jag gå o lägga mig igen.



Tänk, va skulle jag gjort utan Daniel, idag åkte han själv till Uthövdan o städade medans jag sov..
Han har lagat mat hela veckan för så jag kunnat sova..
Jag förtillfällig gör jag inte mycket annat än sover-Äter-Jobbar , inte så kul men det är vad jag orkar med.

Nähä nu börjar ryggen säga ifrån igen..håller tummarna för att det inte är tidig foglossning för det vill jag verkligen INTE ha..

Älskar dig Daniel.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................