Aj

Nu är vi inne i 4:e månaden o det blir inte bättre...

Var hos sjukgymnasten igår , en trevligt kille i 30 års åldern som var jättetrevligt o sakkunnig..
Som tur var, är det inget "värre" med ryggen , men lite grejer i ryggen som fått stryck efter natten i monteringslinan, men jag har fått lyft förbud o en övning att göra o så ska jag tillbaka nästa vecka.
Vill inte riskera något med tanke på bebis..

Så inatt har jag tagit det lugnt men ändå haft ont.. nu mera består mina nätter av , jobba-paus-jobba-kissa-jobba-kissa-paus osv.
O så är jag avbytare i autopacken så jag får sitta ner lite..

Så idag hoppas jag att jag kan få sova mer än 4 timmar SNÄLLA!!

Sover dåligt, äter dåligt o jobbar dåligt... känner mig bara som en börda...

O min gångstil ska vi inte tala om ;o)

Nähä nu ska jag sovA!!

God natt



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................