...

Varning detta inlägg kommer innehålla gnäll och mycket tankar.

Igår var en sån dag, med mycket tankar och funderingar..

Var lite halv nere hela kvällen / natten (sov hela dagen)


Satt o tittade på bilder på Familjeliv.se på mammor och deras barn och då slog det mig om 6 månader sitter jag här med ett nyfött hjälplöst litet barn..

De där funderingarna kom igen..
kommer jag bli en bra mamma?
Kommer jag klara det?
Hur kommer ekonomin bli?
Tänk om jag kommer göra allt fel..


En sak vet jag iaf. och det är att jag kommer uppfostra mina barn på samma sätt som mamma uppfostrat mig och lillebror..Jag vet att jag inte är guds bäst barn alltid men det beror på mig själv och inte uppfostran..
Jag vill att mina barn ska få en lika bra och lugn uppväxt där de får göra saker o vara med om mycket,

Sen har jag funderat en massa på jobbet, hur jag ska orka?
en av anledningar till det ryggonda är nog våra golv, betonggolv...visst vi har gummimattor men vi står/ går hela nätterna...inte många stationer där man kan sitta ner...
Och ofta är det trångt vid maskinerna och man snedbelastar ryggen..och jag vet inte kommer länge jag kommer kunna komma till maskinerna.. med en mage som redan börjat växt o bli "fastare"
Så snart kommer jag nog bli förflyttad ut till Åsa o Eek och tillbringa nätterna tryckandes på en Joystick och lite truckkörande så klart.
Nej det blir nog till o söka havandeskapspenning..

Hann även med att fundera mer på barnvagn...är fortfarnade inne på Emmaljunga City cross med City korgen..
får se om vi köper en begagnad vagn o ny city korg eller hur vi gör.. finns fina nästan nya på blocket..
En sån här: fast annan färg på City korgen.


image658

Nä nu ska jag ta tag i detta o klä på mig o köra o handla lite för ikväll får vi besök av Daniels f.d. svärföräldrar :o)






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................