Lennart

image705

Nu har Lennart flyttat... o jag saknar honom redan en massa...även om han kan vara världens jobbigaste katt emellanåt så är han min lilla älskade katt.
Han flyttade hem till oss Midsommarafton 2006 så liten o söt.
Han var som en liten familjemedlem.. uppfostrad (Förutom när han satt på bilarn)
Varenda morgon i Uthövdan kom han o möte mig o följde mig till brevlådan.
Usch detta är inget kul alls...
Nu kan han vara ute så mycket han vill, inga grannar att tänka på också har han fått 2 nya kompisar..
Och jag kan ju faktiskt hälsa på honom så ofta jag vill..



Men åhh va jag saknar min lille kisse.. vill ha honom här..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................