Alla Hjärtans Dag

Hade en alldelse underbar Alla Hjärtans dag..

Den började på morgonen när Daniel kom hem till ett mörkt hus, upp till sovrummet där jag (och vår galne katt) gjort fint o tänt ljus, på Daniel sida av sängen låg hans alla hjärtans presenter från mig, en stor fin ros, ett kort, en graviditetslur så han kan lyssna på bebis när han vill och boken en kärleksförklaring.

image696

                                                             En Kärleksförklaring - fyll i själv!
Här är den perfekta kärlekspresenten! Du kan ge bort boken ifylld till din älskling. Ibland är det svårt att sätta ord på alla känslor och därför har de försökt hjälpa till med det i den här boken. Här finns en massa plats att dokumentera det första mötet, den första pussen, pirret i magen och känslorna som fortfarande finns. Föreviga era smeknamn, samtalsämnen och vardagssysslor, och ta dig tid att ge riktigt bra komplimanger.
Boken är spiralbunden. Mått 15x21cm.

Sen låg vi och pratade om myste innan det var dags o sova några timmar, för kl 15:20 var jag tvungen o vara klar för avfärd, 5 min innan vi skulle åka fick jag veta att jag skulle packa badkläder..hmm...
Satte oss i bilen o körde mot Växjö när Daniel "kom på" att han glömt plånboken, men han körde förbi vårt hus o bort till Diö Aqua Spa :o)

Där hade han bokat  Ett bad för två  
"Njut av ett varmt bad med välgörnade badolja i våra sköna massagebadkar till avslappnande musik i stearinljusens sken"

Visst är han underbar...

Vi hade 2 underbara timmar i varsin bassäng brevid varandra.. rekommenderas verkligen..
Och Daniel blev t.o.m. helt ren efter 2v. tokskruvande i garaget ;o)

image697



Tacosen vi skulle göra tillsammans fick Daniel göra själv för jag somnade..

Är så glad att du är min...




Postat av: tessan

va gulligt av honom =)

var finns den boken att köpa??
kram

2008-02-15 @ 13:04:36
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det var det verkligen :o)
Jag köpte den på Bluebox.com

2008-02-15 @ 19:07:00
Postat av: El-Paso

Det var riktigt gulligt av daniel.. Skrattade gott när läste att han hade glömt plånboken och sen körde förbi huset..

Då måste det ha snurrat mycket i Annas huvud?? :D:D

2008-02-16 @ 13:13:56
Postat av: El-Paso

Vad gulligt av daniel..

Jag skrattade gott när jag läste: "Daniel "kom på" att han glömt plånboken, men han körde förbi vårt hus o bort till Diö Aqua Spa"

Då måste det ha snurrat mycket i Annas huvud när ni åkte förbi huset..

Grymt bra tänkt Daniel.. :D:D

2008-02-16 @ 13:17:02
Postat av: El-Paso

Ojsan... sorry anna ifall jag bombar dig med kommentarer nu.. :P..

Trodde att de kommer upp direkt som vanligt..

Det är bra att du har lagt in att du måste godkänna först.. MVH Paso

2008-02-16 @ 13:18:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................