02:33



Whoohoo jag kan äta Kina mat igen :o) hämtade den nere i Älmhult o så passade på o snabbhandlade lite på netto, känns bra en fredagkväll 19:30 ;o)

Sen kollade vi på resten av Råttatouille och myste innan jag fick ont i sidan o gick o la mig lite över 9.
Och Daniel han somnade i soffan haha..han kom precis o gjorde mig sällskap i sängen, lagom till jag skulle upp o kissa.. bara det att jag är pigg nu.. halv 3 då brukar jag jobbar för fullt.

Så jag ska ta tag o skriva ner hur många tröjor o storlekar vi ska beställa till teamet o våra sponsorer, många som vill sponsra - Kul

Sitter o lyssnar på Lady in red, den låten är en av mina absoluta favoriter...så fin..
Så om jag någon gång gifter mig vill ja ha denna med på cermonin, o det är det perfekt nu när vi flyttat för nu tillhör vi stenbrohultskyrka (Tror jag) den kyrkan är jättefin med möcklen precis bakom.. bara så du vet Daniel....

Tack Karolina o Faster



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................