Veckan som gått...

T6Y VT6152RFGKWD4SXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD d Juy   g vb<     d                                                                    bwff1<AUV Hdxsddddddddddddd<jhgäååååffffxxxxxi vpöäcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccååccccccccccccccccccccccccptcyyyyyyyötccccccccöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööoöööödddddsöllllllllllllllllllllllllllllllllllllx

Jag hade börjar på dagens inlägg men tydligen tyckte int Kalle om det om och raderade allt och skrev lite själv istället..
Skämt o sidor.. Kalle tycker det är väldigt roligt att sitta med här vi datorn och slå på tangentbordet..

Iaf.
I Måndags hade vi sista massagen med föräldrargruppen.. för detta året iaf. uppföljning i Januari.

I tisdags åkte vi (jag och Kalle) ner till Kristianstad, parkerade vid Rusta och sen gick vi i de affärerna o tittade lite... Gick så där..Kalle ville inte ligga i vagnen utan han ville va i famnen så han kunde se...försökte med att palla upp honom i vagnen men bäst va att vara i min famn...Vi promenerade även bort till Biltema när det var dags för gröt för Kalle..perfekt med en liten Cafe hörna med barnstolar och allt o skötbord på toaletten..

Sen blev Kalle trött så jag fick äta min lunch (Mc.D) i bilen innan vi åkte till Vinslöv för att överaska min mamma på hennes jobb (hon glömde sin plånbok o kamera i vagnen i söndags) och överaskad blev hon allt :o) Så hon fick vara stolt mormor ett tag, när barnen sen skulle äta mellanmål gick jag och Kalle ner till Lansi (mitt gamla jobb) och handlade lite kläder till Kalle , det blev en velour mysdress i grönt o brunt ,ett par illgröna manchesterhängslebyxor och 2st dreggelappar i grönt och brunt :o)

Sen vandrade vi tillbaka till Frö o Freja (mammas jobb) , Kalle sov i vagnen och jag lekte lite med Gullungen som går där på en av avdelningarna.

När sen mamma slutat åkte vi in till Kristianstad igen och fixade några till Julklappar och Kalle fick 2st pyjamasar från Nameit och 2 st bodies från Cubus.
För nu är även stl 62 för litet.... han växer så det knackar :o)
Sen åt vi kvällsmat i Vinslöv (o massa mormor o morfar mys för Kalle) innan vi åkte hemåt Småland igen.

I Onsdags var sista Babycafet och vi var självklart där, efteråt var vi o Fia o Alicia nere på julmarknaden på torget och gick i lite affärerna...alltid lika trevligt att umgås med dem.

I Torsdags hade vi babyträff hemma hos Elma och Matilda.. Änså länge är våra små sötnosar lite för små för att ha glädje av det..för oss Mammor är det kanon... vi diskuterade allt mellan himmel o jord..åt god pastasallad, smarrig dajmtårta och gick en runda i snön.
Efteråt hämtade vi Daniel på jobbet.


I fredags var det dags för Babysim..vi missade ju sist för Kalle var sjuk men nu var vi fit for fight igen.
Kalle dyk många gånger o det gick jättebra...Daniel filmade så ska se om jag kan lägga upp en film här sen.
Efteråt åkte vi till Maxi o handlade "material" till Julgodis..  Sen somnade Kalle o sov i 5! timmar.. undertiden gjorde jag och Linnea (Daniels lillassyster) massa julgodis... 6st olika blev det.. vissa saker lite godare än annat haha..
På kvällen kom Daniel föräldrar på fika..



Igår åkte vi ner till Vinslöv igen...Lämnade av Kalle i Vinslöv o sen åkte vi till Kristianstad för lite shopping.
Kalle fick 3st Bodie från Nameit o finkläder från hm, Daniel fick nya Jeans och jag en bolero.
Blev också en hel hög med julklappar och julgardiner till vardagsrummet.
Vi tillbringade hela kvällen i Vinslöv... perfekt..får maten serverade och Kalle passad ;o)

Idag har vi bara tagit det lugnt.. städat och myst..och så firade Daniels Farfar på hans 97!års dag..




Nu var det visst dags för glass...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................