Lillejul

Nu är granen klädd och Julklapparna inslagna men ändå känns det inte som Julafton imorgon...

Igår tog vi det bara lugnt här hemma.. tog b.la. en lååång runda med vagnen på 1½ timme, det var vår årsdag också...nämnligen 3 år sen jag o Daniel blev tillsammans... tänk vad vi hunnit med på 3 år, nu lever vi rena svensson livet med Barn, Hus, Kombi o fasta jobb - men jag ska inte klaga, jag är nöjd över hur mitt liv blivit..även om vårt hus gärna hade fått ligga lite närmare Vinslöv...

Idag tog vi också sovmorgon... jag vaknade av min mobil ringde 08:30, Kalle däremot sov ända till kl 11, men han somnade inte förrän kl 00 o var vaken lite inatt..tror han drömde något otäckt så det var bara bra han sov så länge.

Jag hann med IKEA, Willys o en till hemlig affär (Daniel läser här) idag innan Daniels syskon o pappa kom hit vid 12, vi åt Tacopaj och Kalle öppnade sina Julklappar.


Kalle, Farbror Tobbe o den STORA julklappen




En väldigt uppskattad Julklapp av Kalle, han har redan kommit på hur man tar sig framåt och han är väldigt fokuserad på knapparna o spaken som låter när man trycker på dem..


Kalle fick en STOR nalle..


Och så fick Kalle Handdukar, tåliga böcker, kedjeleksak och pengar på sitt konto.


Fokuserad AB :O)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................