Kalle

Kalle sov till kl 15 igår så jag fick en massa "egentid"

Natten har också gått bra, han sov mellan 22-9 så jag kan verkligen inte klaga.

Just nu ligger han o sover igen...Jag ska packa lite saker sen åker vi till Vinslöv..
med ett litet stopp på IKEA först..

Jag o Kalle ska tomta lite på förskolan där mamma jobbar imorgon så då åker vi ner idag och sover över så vi inte behöver stressa imorgon..



Så här hittade jag honom igår förmiddags :o)


Postat av: tessan

haha skön sovstil =P

2008-12-17 @ 08:19:56
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tycker han om å sova mörkt tro?!

2008-12-18 @ 18:47:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................