Chef besök

Nu har vi haft besök av min chef.. Vi hann med o diskutera lite när jag ska komma tillbaka o så..
Hade tänkt  börja jobba lite torsdagsnätter nu efter jul och sen gå upp till 80% i Mars .. vi får se..
Daniel har ett projekt på sitt jobb som han vill vara delaktig i så vi får se om vi kanske ska dela vecka i Mars-Maj
Att jag jobbar Söndag-Tisdag och Han Onsdag-Fredag...i Januari ska vi iaf. bestämt oss..
Sen i Juli-Aug ska vi vara hemma båda 2 lite länge....vi får se vad dagarna räcker till..
det var trevligt att få besök iaf. och Kalle fick ett presentkort på Lindex på 400kr = Ännu trevligare :o)
Kalle var på strålande humör och log o skrattade åt Stefan.

Nu sover han ute i sin vagn... han var lite gnällig så jag klädde på honom o la honom i vagnen och sen sprang jag upp o hämtade ett par strumpor o när jag kommer ner sov han redan, sötnosen..

Nu ska jag ta och slå in de sista presenterna... Mamma o Svärmors julklappar kom idag med posten :o)




Postat av: Marie

Vilken snäll chef du har! Presentkort är aldrig fel! Åh Kalle han börjar verkligen bli stor!

2008-12-11 @ 17:17:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................