Fredag kväll..

Rallybilen är lastad
V70:n packad
Pizza bullarna bakade
Och Pastasalladen står i kylen..

Imorgon är det dags för Skilling 500, Kalles första rallytävling.
Daniel har startnr 53 och går ut först i klassen (de går efter DM)

Pappa o Kimmen ska skruva (eller ja förhoppningvis inte)
O jag, Kalle och Mamma ska ut o titta.. jag kommer vara skitnervös när det är dags för Daniel att komma.. Är rädd att han ska köra av där vi står... vet ju själv hur det kan gå.. Vet inte om det är en för eller nackdel att jag själv åker.. Själv har jag inte gjort någon rejäl avåkning ännu men det kommer väl det med..

Iaf. efter rallyt ska vi på konfirmation..Daniels lillasyster Linnea som konfirmeras :o)

Nähä nu ska jag ta o packa lite kläder till mig o Kalle innan han vaknar för lite kvällsmat..
Hoppas på fint väder imorgon och inga avåkningar..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................