Lördagen..

När klockan ringde vid 9 igår ville jag bara stänga av den , vända mig om och sova i 10 timmar till...
Men det var bara att stiga upp, ner o duscha o göra sig i ordning.
Bort till Klubbstugan o kopiera papperna om Lilla Silverratten, sen ner till Torget o ge dem till Magnus o Jonas som ställde ut sin Rallybil.

Sen tog vi en snabb tur in till Lindex och sen bort till Konsum o handlade jordgubbar o laktosfri glass.

Hem o duka o möblera om - vi flyttade ut den ena bordet till uterummet så där blev ett långbord.


Sen hann jag precis duscha innan Mamma, pappa, lillebror , Jennie o Mio kom.
Och strax efter kom Min morbror Frank, Maria o Malin och Mormor


Lillebrors snygga inslagning
image875

Vi hann precis äta upp innan nästa hög med gäster kom,
Daniels kusiner Pernilla o Stefan med Familj och hans Faster Siv med man.

image879
O vi hade sån tur med vädret att vi kunde sitta ute hela dagen o barnen kunde leka i trädgården.


Lite senare kom även Daniels bröder Benny o Tobias,hans pappa Christer och Bennys flickvän Anna.
image880
Här har Daniels favorit , vår Gullungen med familj också kommit.

Lite Blandade bilder från igår:


image882
Mio i vårt grönsaksland :o)
image883
Mamma o Mio kelar.

image884
Anton och Mio

image885
Jag o gullungen (i bebisen haklapp) pratar med bebisen.











Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................