Kongen

Lördagen då..

Jag och Daniel tog sovmorgon, lämnade inte Vinslöv förrän vid 10, bort till Biltema o handlade slangklämmor.
Vidare till Start o Mål.

O vilket härligt väder det var..

Passade på o busa lite med Gullungen, som var mest intresserade av "Köra" Rallybil o hjäpa Daniel..

image858image859

Vid 12 tiden lämnade jag, Lillebror, Jennie och Mio kristianstad, SS2 var vårt mål..
Och dit hittade vi utan problem..

image860

Tyvärr blev det ett stopp efter bil nr 124 då det brann i ett hus inne på sträckan.
Vi var precis på väg därifrån när mamma ringde o  sa att de skulle dra i gång igen.
Så vi såg alla bilar fram till Daniel..

image861

Sen skjutsade Lillebror,jennie o Mio mig till Olofström där Pappa o Kimmen var (De åkte service till Daniel) så fortsatte jag resan med dem..

image862
Här är från servicen i Vilshult..

Efter servicen i Vilshult körde vi mot Lönsboda o vidare ut till målet på SS5, men dit kom tyvärr inte Daniel o Micke... Utan de roliga tog slut i ett träd.. P.g.a. solen i ögonen..

image863

Efter  behövlig riktning på plats o vinsch o många starka killar (O jag) fick vi upp FEF på släpen.

image864

Tillbaka till Kristianstad o hämtade Vagnboken, bort till Mc.D för lite varm mat o sen hem till Mamma o pappa o hämta väskerna o prata lite skit..

Halv 1 var vi hemma i Diö igen..

Daniel låg 3a i klassen med 2 sek upp till andra platsen,. så nu vet vi ju att han kan :o)
Men vi får väl se om det blir Sverigeserien eller bara DM iår... för tyvärr är FEF sne igen... Så den ska upp till riktning den 2maj.


Så till söndagen, Daniel var uppe rätt tidigt, själv tog jag sovmorgon..Skulle jobba på kvällen..
O snälla Morgan kom hit,  han o Daniel försökte fixa lyften (vilket slutade med att de bröt strömmen i hela huset haha) o sen började de riva ner FEF.
Till kvällsmat grillade vi... Ny söndags tradition..

Så härligt nu när man kan ha ytterdörren öppen hela dagen o gå i linne o halvlånga byxor..Underbart..

Det var vår helg....






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................