Hallo allesammans...

Ahh vad jag längtar efter vår bebis nu..
Så här tjocka är vi idag...
image825

Var precis inne på fodda.nu och såg att jag fått ett kusin barn till :O)
Grattis Fidde,Jonna, Fabian, Alva och David till den lilla flickan.

image820

Annars så luktar jag gott nu igen... tog precis en behövlig dusch haha
Ska strax börja på maten och tvätta en maskin tvätt..

Daniel är i Barkhult och hjälper Tobbe, får väl se om jag ser honom mer ikväll innan jag kör till jobbet..
Han har tagit kompledigt i natt *fusk* Jag vill också vara hemma o bara vara... mår bäst då..
Börjar bli rätt så jobbigt på jobbet..med alla tunga lyft o hårda golv..men men...förhoppningsvis får jag gå hem om 2 månader..
Så slipper jag alla smaskande kolleger och illaluktande sallader de har med sig.

Nähä dags o ta tag i livet o klä på sig...duger inte o gå i morgonrock hela kvällen



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................