Fredagen

Redan söndag...denna helgen har gått i 190.

Sista natten gick över förväntan, jobbade tillsammans med Helena så vi traggade på hela natten haha.
Hem o duscha sen kom Mamma, åt lite i bilen sen somnade jag i Strömsnäsbruk, vaknade till i Halmstad o sen vaknade jag när vi körde förbi Ullareds skyltarna.

I Ullared hittade jag en massa fint, blev dyrt som vanligt haha, men höll min bugdet.
Köpte en massa till bebisen b.la.

image870
Våttservetter, amningsinlägg, nappar, nappflaskor, tops, haklappar, badolja, salva, bodys, byxor o sparkdräkt.

image871
Jacka, pyjamasar, byxor, örngott, alfonsfilt, spjälsängskydd, bäddset till spjälsäng o vagga, kuddar, skyddslakan, lakan, plastadfrotte mm.

Hittade en del till mig själv också..

image872image873
2 st jackor, en gammelrosa vindtät jacka och en svart fin jacka som jag kan hela graviditeten.

image874
Och en tunika.

Köpte en hel del till b.la.  plastpåsar, bakplåtspapper, shampo, strumpor, trosor o trosskydd, rosa topp, mamma leggings, kort, engångsglas, förkläde, lite kläder till Daniel , en handväska , halsband o armband, cd-skivor, present till Christer, lite till min bil mm.
En massa helt enkelt :o)

Även om mamma gärna stannat några timmar till så var vi tyvunga att köra i från Ullared senast 3 - 15:22 kom vi därifån vilket gjorde att vi ankom DIÖ kl 17:22 , så det var bara in o byta om och göra sig redo på Folket park i Älmhult där Linnea hade teater föreställning.
O vi hann dit i godtid:o)

Men sen mitt i allt fick jag näsblod, som tur var hade svärmor ett paket näsdukar så jag fick stopp på det utan att behöva gå ut..

De spelade olika små sketcher o var så duktiga så :O)

Efter det fick Christer sin present o vi begav oss till Sorello för lite mat - Jättegod mat..

Lite över 23 var vi hemma igen, men kom inte i säng förra vid halv 2 för vi städade lite o jag kollade över Ullared sakerna, alltså var jag uppe i 36 timmar i sträck så det tog inte många minuter innan jag somnade..


Postat av: tessan

jätte fina saker du hittat =)
ska dit den 7:e med mamma =P

kan dock säga att de där våttserveterna inte är så bra, tycker itne ja iaf, de är för tunna,sakerna går igenom typ....
brukar köpa liberos dubbelpack GK´s har, där får man 2 packen för vad ett kostar i affären hemma =)

hoppas du gillar dom bättre =)

kram

2008-04-28 @ 07:19:08
Postat av: Anna

Tack :o)
Där var en massa fint nu, både bland kläderna, väskor o leksaker.
Okej, jag köpte 3 olika sorters vårservetter men det syns nog inte på bilden, så vi får testa oss fram.. Får ha dem till o torka händerna med annars :o)
Kram

2008-04-28 @ 12:33:48
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................