Svensson Shoppning

Idag har vi svensson shoppat.
Vi började på IKEA, där blev det 2 Byråar, en spegel till Badrummet, galgar, glödlampor, lampa mm.
Sen vidare till MAXI för lite mat (Tantvarning på mig för jag hade plast "tia" till kundvagnen haha)
Sen vart vi hungrig så det blev Kina mat till kvällsmat idag...Mums..

Nu ska jag strax iväg o jobba, Daniel den grisen är ledig.. FUSK!! Men men... nätterna går snabbt. O Alltid kul att "Övningsköra" med trucken på jobbet... i natt körde jag inte på något alls haha.

Imorgon blir det bara 4 timmars sömn innan vi åkte till Vinslöv.
Vi har ett besök hos mormor inbokat och sen tror vi hälsar på Fam. Åberg/Gustavsson också :o)

Sen vid 19 ska vi anmäla oss o besiktiga bilen inför Hörby på lördag.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................