Redan Tisdag..

Natten har gått snabbt fast den mest har krångat... eller rättare sagt ALLT har krånglat, Alla 3 robotarna har varit helt skumma.. men men... hann ändå köra över 2000 luckor så vi får va nöjda.

Har även fått hem Daniels priser, vi har ju sund o glad med företaget varje tisdag då vi går en runda i Häradsbäck.
Första tisdagen fick alla pris, så då fick jag och Daniel varsin svart KRAFT tröja och sen vann jag andra gången o då valde jag ett presentkort på Team Sportia på 100kr o nu sist vann Daniel o han fick en matkasse från Maxi från deras Gott Liv sortiment , b.la. Fullkorns pasta o ris, havegryn, hallonsylt o ketchup o tonfisk till Lennart.

Annars har det varit lugnt, igår städade vi här hemma men är långt ifrån klara, hade tänk möblera om lite till i sovrummet, men vi får se, ska nog köpa en till byrå på söndag :o)

Har bara 2 nätter kvar denna veckor för sen ska jag jobba på event för Finja Betongs anställda/respektive/kunder  (ca14500st) Finja betong har b.la. byggt upp en rallysträcka på företaget och där kommer finnas 10 st 940´s som de ska få köra o jag och några till rallyfolk ska åka med o läsa noter mm. o det är Torsdag-Lördag 08:30-16:30 så kommer va fullt upp hela helgen..Daniel kommer ner på fredag morgonen o ska hjälpa till han med...o Pappa ska hjälpa till på lördagen...Kommer nog bli skoj..

O på tal om rally - Igår köpte Daniel en 240 som ev. kommer bli en reservkaross med bur eller kanske en hel rallybil eller kanske bara en reservbil, vi får se i ljuset idag :O)

Glömde ju nästan i söndags var vi i Växjö på Hus o Hem mässa, men det var inget spec. vi blev lite besvikna..Gick där en timme innan vi åkte till Jula som öppnade i fredags :o)
På vägen dit såg vi 2 KOR som försökte para sig haha

image362 image363
Det är du och jag mot världen..


Postat av: Daniel

men gumman då det va ju 2 kvigor hehe

2007-09-28 @ 01:24:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................