kl 13:32

och skulle jag varit i Växjö!!
Men så blev det inte... så nu är denna dagen förstörd..
Bara till o hoppas timmarna går snabbt till det är dags att sova..

Imorgon är det Ekratten o jag ska åka med Ulrik, startnr 63 har..
Magnus som jag åkt med hela detta året har startnr 62...spännande..

Inatt var jag på monteringslinan med de trevliga pojkarna..
Började med att fika, kaffe o nybakad sockerkaka..o vetebröd..
Sen körde vi till kl13,15 då tog fyllningarna slut = Fikade igen haha..
Sen tog vi rast vid 13:45, O lagom till rasten var slut kom fyllningarna..
Sen vid 04 fikade vi igen, både Åsa o Oskar (Cissi) bjöd på fika haha..
Så i natt var det rekord i fika ätning haha... Tur man fick jobba hårt så man gjorde av med allt..

O jag fick som vanligt mycket beröm för min insats :o)

image349
Morgondagens färdmedel..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................