Gullabo Knixen

I lördag var det dags - Första tävling vi skulle ut o TITTA på, på väldigt länge..

Vi började med ett stopp vid start o mål, pratade lite med Anne o Morgan.. o letade upp den andra Morgan som vi skulle ut tillsammnas med..

Daniel köpte program o sen körde vi till Serviceplatsen där vi letade upp Team Forsman...Emma var dagens lyckliga Kartläserska, lämnade av min nackkrage o vi gick snabbt igenom Tidkort, Roadbook o lite så...Men Björn hade redan lärt henne det mesta :o)

Ut till SS1  Där gick vi typ 1mil (okej då, 3 km men det kändes som 1 mil) till ett kalhygge.. var hyfsat attack o lillebror Sundqvist var värst där haha..

Vidare till ss3 där vi också gick jättelångt (3km) fast det kändes länge..hade ont i mina fötter p.g.a av förlång TÅnaglar.. o skoskav där bak!! Vo stod o såg ca 7 bilar innan vi körde hur Bengt borgström körde av 200m längre bort, så vi fick springa bort o putta väck honom...sen stod vo kvar där (Ingen höjdare att springa med choklad i munnen)
Värst var nog Tore Sandberg här...grym attack... ena broder Carlsson lyckades spruta ner oss med typ 2 ton grus.. så mitt hår fick ny nyans haha..
Vi såg alla här innan vi gick till bilen o sen körde vi även Sträckan..

Vidare till SS5, jag läste kartan o vi fick b.la en Aha upplevelse haha... körde en smal lite asfalt väg som svängde HELA tiden..

Framme vid ss5 lagom för att se Magnus o Emma..
Här gick vi inte lika långt,  bara ett par hundra meter till ett hus..
När tävlingen var klar körde vi även denna sträckan.. Var väldigt fina vägar..

David Petersson vann totalt

Morgan Olsson vann VOE
Sunkan vann C. Gr E
Robban vann Gr E Elit

Grattis allesammans..

Sen körde vi hem och åt pizza...När Daniel somnat fick jag ett ryck o diskade o städade här hemma, en lördag kväll!!..  Så nu måste jag ha många Svensson poäng

Söndag gjorde vi inte allt för mycket, Åsa från jobbet o hennes dotter Ida var här, Ida sålde Jultidningar..
och sen körde vi o hämtade hem Daniels senaste BiL.... En riktigt skönhet *host*

Bilder på den kommer senare..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................