Ekratten

Åkte första tävlingen i 940 idag.

Dagen gick rätt bra, målet för dagen var att känna på bilen, noterna o ha roligt o det tycker jag vi hade..
Lite svårt med noterna bara, har ju åkt med Magnus hela året o vi har haft ett bra samarbeta (När han lyssnat haha) .
Men efter hand så gick noterna bättre o bättre även om vi fick backa vid ett Vsk.

Måste säga att jag är grymt impad av 940, kändes som om där fanns mer o hämta hela tiden o den sackade inte något..

För Magnus gick det inte likabra, han åkte onotad då jag lovat åka med Ulrik. Hans roliga tog slut på ss2 i ett dike.

Lite bilder:

image350
SS1 Här håller vi på att köra på mamma..

image351
SS4 Foto: Mamma

image352
SS4: Foto Mamma, långt bakom stengärdet haha

image353
I mål: Markus, L-E, Ulrik o jag

image354
Ulrik o jag diskuterar dagens tävling



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................