Sponsordag

Upp o hoppade redan 8 imorse, fixade det sista innan vi åkte ut till Millebygden vid halv 11.
Daniel körde 2 varv sen skulle jag få köra igenom sträckan.
Vi hade bjudit ut 2 till killar som också skulle få träna lite innan sponsorerna men tyvärr fick de idén att byta håll på sträckan när Daniel körde ner för att hämta mig..
Så jag kom ca 1km sen frontade vi..
Vi kom runt en sväng sen ser jag bara en röd bil o hör Daniel skrika NEJ!!
Jag hinner väja lite men inte dem, som tur körde jag rätt sakta men de kom desto fortare, bådas bilar fick intrykta fronter (vänstersida) och sena ramben..

Sen tur var startade båda bilar och med hjälp av Anders kunde vi rikta bilen hyfsat och alla som ville fick åka en runda..ändå tills bakaxlen sa upp sig.
Vi hade även tipsrunda där Pappa o hans bror Jocke hade hela 9 av 10 rätt men sen skillde det lite på utslagsfrågan, det låg 42 skruvar i burken, Jocke hade gissat på 30 något och pappa 139!!

Och så fikade vi på mammas hembakade bullar o sockerkaka och godis o massa frukt o dricka :o)
o vid 15 tiden åkte även grillen fram... Har ju varit riktigt härligt väder hela dagen så vart lyckat iaf. även om lille FEF såg lite ledsen ut.. Men hon åker snart upp till Lasse för en liten skönhetsoperation i bänken..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................