Torsdag

Då var 3 nätter avklarade på jobbet..
I natt hade vi lyx o åt prinsesstårta vid andra rasten för vi hade kört rekord förra veckan :o)

Igår var jag och Anne på Huseby Julmarknad...var väldigt trevligt o mysigt..
Handlade en del, b.la. Vildglögg, Tjejkorv (23cm utan böj) , päroncongackorv (som jag provsmakade nyss) och en vanligt hederlig julkorv som jag tänkte ta med hem till mormor på julafton. Också köpte jag lite olika sorters sylt och en julmask..

Vi hann även med att provsmaka en massa...ja just det jag handlade polkagrisar från Virestad Folkdanslag :o)
Var himla mysigt när det började skymma, massa julgrannar som lyste och ljus i massor..

nÄhä om man kanske skulle sova lite, ska till Banken idag och fixa handpenningen..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................