Tisdag..

Då vart det tisdag..
Har varit i Automatpacken både söndag o i natt, alltså suttit på häcken o tryckt på en joystick...fast har blivit lite truckkörande med, och service.

Om precis en vecka ska vi besiktiga "Vårt" hus och sen har vi t.o.m. den 19 att lämna Ja eller nej, men om det inte är allt för "risigt" ska vi ha det!! Kunde inte bli bättre, 7 r.o.m, stort garage, kakelugnar och nära till vattnet..

På fredag ska vi ner till Vinslöv en runda, måste hälsa på mormor hon har blivit sämre sen hon kom hem från Lund..
Och på lördag blir det Rally i Skillingaryd.. Mörkettävling.. Minns förra årets tävling, Daniel fick skjutsa på allt för fulla folk som gjorde bort sig duktigt....men det slipper vi denna gången, som tur är..

Nähä nu kommer strax Daniel hem o då ska vi mysa till Beverly Hills..  Senare idag blir det svensson shoppning..
image494
Lennarts sköna stil (Resultattavlan sen Mästarmötet som ska till klubbstugan, den brukar inte så i hallen haha)



Postat av: Anton

Har du tid för mig en liten stund på fredag!!?? Igår när jag pratade i telefon så frågade mamma vem jag pratade med och då sa ja-anna!!
Kram Anton

2007-11-06 @ 20:22:56
Postat av: Anna

Jag har alltid tid för dig Anton, tror Daniel är sugen på att snickra med :o)

2007-11-06 @ 20:27:21
Postat av: Anonym

ja tror inte det är hammaren som lockar det är min motorcykel!!!.......;)

2007-11-06 @ 20:50:03
Postat av: Anna

Haha det tror jag med..

2007-11-07 @ 05:57:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................