Söndag

Och jag är trött!!

En liten summering från helgen:

Fredag: Sov 4 timmar, körde till vinslöv. Gick en runda med Madde o Anton - Både Lansi o Blom.a.t.t hade jubleum.
På kvällen hade Daniel,Anton o Kimmen killkväll medans jag var med madde på sexparty - och för de nyfikna så handlade jag bara massageolja :o) Hemma vid 02.

Lördag: Sov till 16!!
Sen blev det granada med Tobbe o Eek - Jag körde.. Var lite folk men rätt skönt att slippa trängas.

Söndag: Precis gått upp - har en trötthetsvecka känns det som...men hela förra veckan gick vi upp jättetidigt så ska bli skönt med lite sovmorgon denna veckan.

På fredag åker jag och Erika till Stockholm och Bilsportforum/mässa/gala - Ska bli riktigt trevligt.

Over and out



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................