Torsdag...

Bara en natt kvar nu..sen tar jag helg...
o imorse tog jag sovmorgon...sov ändå till halv 4 haha...skönt..
vaknade inte ens när Daniel klippte gräset eller städade badrummet :o)

Fast imorgon blir det ingen sovmorgon.. ska inte sova alls utan vi kör till Hällevik istället.. bara vi 2..ska bli så skönt att komma iväg bara vi..
Och sen blir det ju rally på lördag..Pappa ska åka med Daniel för första gången... kan ju bli spännande haha..
Startnr 30 har de...

image123

Lennart är borta.. han stack nu i em. men men.. han kommer säkert hem sen..'

Har tvättat bilen idag... o dammsugit och vaxat... För hade en spekulant på bilen idag...o det verkar som om det blir Affär.. *snyft* kommer sakna min pärla isåfall...

Nä nu ska jag laga mat...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................