städar...

Idag har Lennart varit på väg att rymma 2 gånger när han var ute med mig....hmm..busig katt..

Annars så städar jag för fullt...

har precis diskat klart... skulle precis börja diska, hade Tracy Chapman i Mp3/cd-spelaren och bara kände hur lycklig jag är... kände ett väldigt lugn...
Jag har en underbar Sambo
Go katt (gnällig just nu)
fin bil (som ska säljas)
bor i ett fin hus
och ett jobb med bra lön :o)
En underbart söt gudson
Och en fin liten Ascona nere i vedboden..


Fattas bara lite vänner här uppe i skogen... men det kommer väl med tiden hoppas jag...


Pratade med Anders Martinsson innan... han frågade om jag ville vara tävlingsledare på Mästarmötet i höst och givetvis ville jag det :O)


Nä nu ska jag fortsätta städa...
till kvällsmat blir det makaroner och Ostkorv (Dålig fantasi när man är själv hemma)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................