SSR Fredagen..

Har varit en händelserik helg så börjar med fredagen..
Jobbade till 05:30, hem och sov till 11, åkte till Ljungby och SSR.
Hade sån tur när jag skule dit, jag låg bakom en lastbil när plötsligt hans ena däck exploderade och det flög delar över min bil, men som tur tog det inget..
Från kl 12:50 stod jag,Ulrica,Daniel och Tobias på rampen och startade bilarna, första ut var Daniel och Tina :O)
image102
Tina och Daniel innan start (de körde C-bilen)

När SSR ,Sydrallyt, SSR-Etanol var startade, åkte jag till service platsen.
Bort till Forsell motorsport och lämnade av Daniels reservhjul, olja och en lite plastback med grejer, då de skulle dela service.

Sen stod jag och Anna i Regroup Out Service In.. Hade jättetrevligt och skoj.. ska ju tjejer till att styra upp att ;o)
Efter det åt vi lite mat, eller ja,, kall korv och jättevarm potatismos UTAN lingon.

Sen upp till vår TK igen, men nu var det "bara" service in hos oss, vi fick en praoelev hos oss också.. o ju senare det blev dessto finittriga blev vi :O)

image103
Jessica, Tina,Anna och Daniel i Service in.

Hemma i Uthövdan var vi kl 00:30.

Upp igen kl 04:45 och körde till Ljungby, åt frukost på hotellet innan jag skjutsade Daniel och Tina till Parc Fermen.

image104
Daniel och Tina på väg ut ur Parc Fermen.

Tillbaka till hotellet och DM´s anmälan.

Sen vid halv 9 åkte jag och handlade lite på Hemköp.. lite dricka och Balleringakex till Tina o lite så :O)

Vidare till Serviceplatsen där jag möte upp Tobias, Daniels bror.. vi hade hand om Regroup Out Service In.. och även idag fick vi Prao-elever..3 fnittriga tjejer haha..

image105
Tobias och 3 fnittriga flickor.

När den TK:n var över (SSR,Sydrallyt, SSR-Etanol,NEZ och Volvo) Så åkte jag in till HQ, och sen hade jag och Anneli hand om Mål-TKn (i regnet när DM kom) Men sen kom solen fram...
o startnr 244 hade Gul bil...men kommer inte ihåg vem som vann då haha..

Tyvärr Rullade Mattias på lördag morgonen...men han hann visa va han får för iaf. till skillnade från vissa andra "jag ligger bara 30 sek efter jag ska nog ta igen det" Tillått mig att skratta... Dags att bli lite ödmjuk kanske?
För kör man inte bättre kan man lika gärna hålla tyst!

När alla gått i mål körde jag och Daniel och hämtade släpen i hemma hos Robban och Sandra, och fick låna duschen med - Tack! Sen fick jag köra 240 från parkeringsplatsen till Parc Fermen... gick jättebra tills jag stannade vid ett övergångställe - Fick inte i 1:an.. fick däremot i backen 3! Gången haha.. så fick dra i väg i 2:an..
O blev nästan som vi sagt - Körde i kortkort iaf. men högklackade skippade ja haha...

Sen blev det Taco buffe på hotellet och efterdet Linda Bengtzing i Öltältet...hon sjöng 3 (Tre!) låtar...lagom haha..

Vid 1 begav vi oss hem till Uthövdan - Trötta!


Lite Blandade bilder från Helgen.....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................