Rally

Precis när man trodde man hade helgen planerad ändras det helt o hållet!

Gick o la mig vid halv 8 imorse... sov fram till kl 10, sen började mobilen vibrerar, trodde jag fick sms - många sms för det slutade inte vibrera haha.. Men det ringde så klart...det var Robban som frågade om jag kunde åka i Vara nästa helg, jag yrvaken som jag var - ja visst men jag är kass! hmm bra svar eller inte haha...
Så fick ringa han nu i e.m. igen och pratat när jag var lite mer vaken...så nu verkar det som om det inte blir något Forsell test för mig..utan jag ska åka Golf, B- Gr E i Vara :O)

Sen vid 12 ringde mobilen igen... Då var det Lars Karlsson från Ljungby som undrade om jag ville åka IMORGON, för hans kartläsare hade glömt bort det och hade militärövning imorgon och Visst kunde jag det...Så imorgon blir det  OPEL ASCONA B C-Gr H i Nybro.. Skoj.. Får bara hoppas att det Inte dra ut på tiden då Jobbefesten börjar kl 18.

image85



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................