Nikita

Sitter och lyssnar på Lugna favoriter på nätet, de spelar Nikita.. Den spelade på Farmors begravning..så fin.. Fast blir sorgsen varje gång jag hör den..

Annars är det lugnt här hemma...sov till kl 16 idag! Var vaken vid halv 1 när Daniel skulle bege sig sen somnade jag om :o)

Gick upp redan vid 13 igår, så var lite trött på jobbet i natt, och Mp3 spelaren funkade inte :o( men men tiden går rätt snabbt ändå..

Satt o myste med Lennart när jag kommit hem... han har blivit jättekelen sen Linnea låste in han i källaren i 2 dagar (Inte med mening) Han låg o sov i knäet när jag kollade mailen :o)

Nä om man kanske skulle äta något...

Nu spelas When a man loves a woman...  Saknar Daniel....




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................