Äntligen fredag...en

I natt har det varit hårt... har fullt med sår och blåmärken... eller ja.. har rivit mig på pallarna, gått emot maskinen (7cm sår på benet aj) skurit mig på kartongen..men men.. man är väl hård eller nåt haha... Har även blåmärken på låren efter pallarna haha..
Natten har gått ganska så bra...första stunden gick segt.. hade sovit innan, så hann knappt pigga till innan jobbet..
Har varit avbytare på G16 (Lackeringen) inatt vid 2 tillfällen.. alltid kul att göra annat..
Har inte haft allt förmycket att göra inatt.. de ligget efter så fick köra småskvättar och pratar Rally med Lasse..

Kommer inte träffa Daniel förrän imorgon.. Han har jobbfest ikväll...de jobbar till 13:36 sen ska de basta, sen hem till Patrik o äta smörgåstårta och dricka öl... sen är det grillfest med mekan.. o jag får väl hämta han inatt kan jag tänka mig..
Vi hade tänkt åka till Nybro imorgon och kolla på rally men hoppar nog det... kan va skönt att inte göra något alls.. o bara ta det lugnt till kl 16 för sen blir det ev. förfest innan Mitt företags 25års Jublium :O)

O på söndag ska vi ner till Sjöbo och meka Evo 6a...


13st så många hade läst min blogg igår...vilka är ni?
Mamma vet ja..o Madde o kimmen :o)
oså Ronny.. o Daniel så klart.. men vilka är ni andra.. har ju mina aningar..


Ni som läser som är bjudna till Midsommar...jag skrev så klart fel datum som sista dag att anmäla oss..det 10 JUNI som är sista dagen...Kommer nog bli livat här hemma då.. blir nog ca 30 pers.. Hoppas vädret är fint bara..

God natt!

image84
Jag och Anton är ute o går i trädgården...


Postat av: El-Paso


Tjena... Jag var inte inne igår men jag brukar titta in lite då och då...

Mvh Paso

2007-05-11 @ 10:47:21
Postat av: Anki

Hej! Vilken underbar liten kavaljer du har
kram Anki

2007-05-13 @ 11:04:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................