10 timmar.

Så nu var söndag natten avklarad...jobbade 10 timmar inatt 19:30-05:30 , jobbade de 2 första timmarna vid "min" maskin, körde klart en pall och ställde sen, alldeles själv :O) Och byte tejprullen själv med haha.. Men sen fick jag vara inne på nya packlinan, sitta och syna..vilket var ganska så trist..tröttsamt iaf. var riktigt trött vid 1-2 tiden..
Tyvärr krångade tejpenmaskingen där, så kunde bara köra typ 5-15 luckor innan det blev uppehåll.. Saknade min maskin haha...där man får göra lite.. inte bara sitta på rumpan med en joystick ihanden.. men men inatt får jag köra min maskin hoppas jag.

Styrelsemöte ikväll.. vid 18, mycket man får träffa Daniel ikväll.. eller inte...Nu är han i Älmhult och byter luftmängdmätare på 9-5an, blir väl middag tillsamman innan mötet iaf. och har jag tur vara det inte allt förlänge.. så man hinner hemom en liten runda innan jobbet iaf. börjar 21:30.

Har inte skrivit om vår fredag än, träffade Madde,kimmen och Anton på köksavdelningen på IKEA vid 17, de var och beställde sitt nya kök :O) , Sen körde jag och Madde och handlade på Maxi, medan Kimmen och Anton körde hem till Daniel.. Vi handlade iaf. massa gott, potatissallad, kött o grilla, sallad och fetaost :O)
Blev riktigt gott, Madde hade äppel i potatissalladen och det blev riktigt gott..mums...t.o.m. jag åt 2 köttbitar! :O)
image74



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................