Ponnyrallyryttare




Jag - En Ponny Rally Ryttare haha... Bara för en liten bild på mig i hjälm och Linneas lilla bitska Häst Py som snart kommer hem till oss igen.

Jobbade sista dagen på Tornets förskola idag, men ska ev. jobba där v. 27-32 :o)

Annars har det varit lugnt.. Mekade saab igår , byte tändstift på 9-5an.

Och idag har vi Grillat :o) Gott... O nu ligger Daniel i soffan och kollar på Så ska det låta.

Och imorgon åker jag tåg! ner till Hässleholm där jag ska möta Marie - Styrelsemöte för Glädjeflickorna AB :O)
Sen på söndag blir det RALLY Whoohooo ääääntligen... Daniel och mamma kommer ner dit o sen åker jag med dem hem.


Ja och i tisdags hade vi möte med Rallyutskottet, diskuterade lite om prova på dag , 5 Maj och lite silverratten och lite Midsommar :o) o sen åkte jag och Gympade..

fluktaren har varit framme idag igen haha..


Postat av: Anki

Fin sida. Lycka till Anna

2007-03-31 @ 21:51:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................