23 Mars

Jaha då har man en alldeles egen liten blogg så då får man väl ta och skriva lite i den också.
Känns som om denna veckan gått så snabbt..
Och nu äntligen är det lite finare väder så man kan vara ute längre på jobbet. Jag och Katja och 4 st 1½-2 åringar gick till skogen i onsdag, väldigt spännande.. över stock o sten, de var så söta när de kämpade o kämpade för att komma upp på kullen, själv fick man köra terrängkörning med tvillingvagn - det var också spännande haha.

Daniel har jobbar natt hela veckan, så när han kommer hem vid 6 har han väckt mig och sen fixat frukost när jag duschat eller legat kvar och mornat mig :o) Underbar sambo man har.

Var och hämtade hem en slang på saab i torsdags, de hade glömt den när det monterade ihop bilen.
När Daniel och Tobias sen skulle montera dit den var jag den enda som fick ner handen där den skulle sitta så nu sitter jag här med såriga händer ;o) Skulle ner precis vid turbon så det var varmt o skönt då bilen var igång men tillslut efter många om och men (och lite svorfomar)  fick jag dit den.

I helgen blir det lugnt (tror ja) Daniel jobbar extra inatt. Och imorgon ska jag nog plantera lite blommor, som en riktig hemmafru haha.  Ska ner en sväng till Älmhult iaf. Köpa 4 L Coca-Cola till Daniels lillasyster Linnea och få en underskrift till min ansökan om klubbyte (Till Älmhults MK).

Har gamat idag också haha Putade starleten ca 2 meter (uppförsbacke med sten/grus) så vi kunde ladda batteriet, Daniel trodde inte jag skulle klara det men det gick utmärkt i klänning, finskor och gamhandskar haha.

Har även hunnit med ett mycket trevligt (trevliga) samtal med Marie idag, den andra hälften i Glädjeflickorna AB, Bestämde lite om nästa helg, pratade lite skit, lite allvar med mest skit haha...

Ohh ja ÄNTLIGEN HAR CYKELHANDLAREN FÅTT SPARKEN, äntligen kan det kanske bli lite ordning på Rally-SM!

Nä om man kanske skulle gå o diska eller kanske sova.. eller kanske sitta kvar en stund till.. lutar mest åt det sista :o)


Min Älskade



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................