Midnattssolsrallyt..

Nu har jag tagit helg..
om 1½ timme kommer mina föräldrar hit o hämtar oss sen bär det iväg till Vrigstad där vi har först stoppet..

Varit ute o pilade SS2 igår..eller ja.. jag Bandade..

Gjorde värsta missen inatt på jobbet med.. glömde pallunderlägg..men min service Jocke var snäll så jag behövde inte flytta över allt på en pall med underlägg :O) Fick skylla på att jag var trött så tidigt på morgonen haha..

Mamma skickade denna bilden innan, kan ni gissa rallyföraren??
image183

Nä nu ska jag packa det sista...

Kommer bli en lååång dag utan sömn...o en lååång helg med mål i stockholm på söndag..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................