Midnattssolsrallyt Torsdag

Jobbade fram till 05:30, åkte hem...Packade det sista.. Väckte Daniel..

kl 8 kom Mamma , pappa och Kusin Tina och hämtade oss med vår Peugeot vi skulle ha i helgen..

Första stopp för Dagen var VRIGSTAD , där vi hade Ank.Tk och Tk. Ut ..
Grillbuffe blev det vid Poolen
 image193image194

Tyvärr regnade det och blåste med vi hade tält att sitta under..

När Ank.Tk var klar åkte jag och mamma med resultatservice till JÖNKÖPING där det var EtappMål..
Målgång på en gågata mitt i City och uppställning/Parc ferme på torget..
Hann även med att shoppa lite.. Långt turkost linne på Gina Tricot, svarta fin shorts på H&M , ansiktsmask, lipsyl, pincett och nagellack på Kicks... och trosor till mig och rosa kalsonger till Daniel på Åhlens..

Bodde gjorde vi på John Bauer hotell http://www.johnbauer.se/v3/start.php
.. mysigt hotell.. hann med att träna lite på kvällen innan jag däckade till en kriminalserie på TV.. hade inte sovit på 36 timmar..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................